Modernizacja centrali telefonicznej
Z przyjemnością informujemy, że w celu poprawy jakości komunikacji, centrala telefoniczna została przełączona w tryb automatycznego łączenia abonentów tzw. „call center”.
Kontaktując się pod numerem 61 222 8 000 będą Państwo mogli połączyć się m.in. z rejestracją do poradni specjalistycznych, poszczególnymi oddziałami szpitalnymi, czy pracowniami. Podczas próby połączenia odczytana zostaje informacja:
„Dodzwoniliście się Państwo do Szpitala Pomnik Chrztu Polski w Gnieźnie. Informujemy, że połączenia mogą być nagrywane. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na nagrywanie, prosimy o przerwanie połączenia. Szczegółowy wykaz numerów telefonów znajdą państwo pod adresem www.szpitalpomnik.pl Aby połączyć się z (...) wybierz…"
Po wysłuchaniu komunikatu wybieramy interesujący nas numer, od 1 do 8. Schemat obsługi centrali obrazuje załączone drzewko połączeń.
Bez zmian pozostaje możliwość bezpośredniego połączenia się z wybranymi komórkami szpitala tj. z poszczególnymi oddziałami, administracją itp. Wybierając np. numer 61 222 8 182 nawiążą Państwo połączenie z Rejestracją do Poradni Specjalistycznych, które poprzedzone jest zapowiedzią:
„Witamy w Rejestracji Poradni Specjalistycznych Szpitala Pomnik Chrztu Polski. Połączenie może być rejestrowane.”
Aby usprawnić proces rejestracji w poradniach specjalistycznych uruchomiliśmy również tzw. kolejkowanie połączeń. Po dodzwonieniu się do poradni otrzymają Państwo informację o liczbie połączeń oczekujących oraz o przewidywanym czasie połączenia z Rejestracją Poradni Specjalistycznych.
Jesteśmy przekonani, że ww. zmiany zdecydowanie poprawią jakość realizowanych procesów w szpitalu, w szczególności w zakresie komunikacji z naszymi pacjentami.